بررسی تخصصی محصولات بلک مجیک

معرفی و بررسی تخصصی محصولات Blackmagic Design

معرفی و بررسی تخصصی محصولات Blackmagic Design

بررسی تخصصی محصولات بلک مجیک

در این بلاگ قصد داریم تا انواع محصولات بلک مجیک را به صورت تخصصی بررسی کنیم. این محصولات شامل انواع مبدل مینی و میکرو کانورتور ، میکسر سوئیچر تصویر ، انواع رکوردر تصویری ، کارت کپچر و تدوین و پخش ، تجهیزات لایو استریم ، مانیتورهای صدا و تصویر ، دوربین های فیلمبرداری و ... می باشد. سعی می کنیم با معرفی و بررسی تخصصی محصولات Black magic کمکی هرچند کوچک به همکاران و هموطنان ایرانی خود ارائه دهیم.

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

مبدل های بلک مجیک سری Micro Converter 12G

شرکت بلک مجیک به تازگی از مبدلهای جدید خود تحت عنوان Micro Converter 12G رونمایی کرده است. از این مبدلها می توان برای اتصال انواع دوربین به میکسر یا رکوردر یا کارت کپچر استفاده کرد. این مبدل ها از خانواده میکرو کانورتوها هستند و مانند گذشته دارای 3 نوع محصول می باشند با این تفاوت که SDI این مبدل ها از سری 12G می باشند. 3 نوع محصول از این خانواده تولید شده که یکی SDI to HDMI 12G ، یکی HDMI to SDI 12G و دیگر Bidirectional 12G است. 2 نوع مبدل اول که به ترتبی وظیفه تبدیل SDI به HDMI و تبدیل HDMI به SDI را دارند. اما مدل Bidirectional 12G یک مبدل 2 طرفه است که قابلیت تبدیل SDI به HDMI یا HDMI به SDI را دارد. از این مبدل ها در انواع پروژه های می توان استفاده کرد.

مبدل بلک مجیک

تفاوت اصلی Micro Converter 12G با مدل 3G چیست؟

این مبدل ها از HDMI 2.0 و SDI 12G پشتیبانی می کنند. یعنی از انواع تصاویر با رزولوشن بالای 4K هم پشتیبانی می کنند و دیگر محدودیتی بابت دستگاه مورد نظرتان نخواهی داشت. مبدلهای SDI to HDMI 12G و HDMI to SDI 12G در 2 مدل با آداپتور و بدون آداپتور طراحی شده است. مدلهای با آداپتور با پسوند wpsu قابل شناسایی هستند. البته مدل بدون آداپتور هم قابلیت تامین برق توسط یک آداپتور USB 5V 3A و کابل USB C را دارد و براحتی می توانید برق مبدل را تامین کنید. البته مدل Bidirectional 12G تنها در یک مدل بدون آداپتور تولید شده است. اگر تجربه استفاده از این مبدل ها را دارید نظرتان را برای ما بنویسید.