بررسی تخصصی محصولات بلک مجیک

معرفی و بررسی تخصصی محصولات Blackmagic Design

معرفی و بررسی تخصصی محصولات Blackmagic Design

بررسی تخصصی محصولات بلک مجیک

در این بلاگ قصد داریم تا انواع محصولات بلک مجیک را به صورت تخصصی بررسی کنیم. این محصولات شامل انواع مبدل مینی و میکرو کانورتور ، میکسر سوئیچر تصویر ، انواع رکوردر تصویری ، کارت کپچر و تدوین و پخش ، تجهیزات لایو استریم ، مانیتورهای صدا و تصویر ، دوربین های فیلمبرداری و ... می باشد. سعی می کنیم با معرفی و بررسی تخصصی محصولات Black magic کمکی هرچند کوچک به همکاران و هموطنان ایرانی خود ارائه دهیم.

میکسر بلک مجیک ATEM Mini Extreme

بررسی میکسر بلک مجیک

جدیدترین محصول شرکت بلک مجیک از خانواده میکسر سوئیچر تصویر با نام بلک مجیک ATEM Mini Extreme است. این محصول اولین میکسر 8 کانال از خانواده محصولات ATem Mini است که قابلیت استریم دارد. ( استریم چیست ؟ ) این میکسر از 8 ورودی HDMI و 2 خروجی HDMI برخوردار است. خروجی HDMI قابلیت Multiview تا 16 تصویر را دارد که این تصاویر می تواند شامل تصاویر ورودی ، حالت ضبظ و پخش ، نمایش مشخصات ضبط تصاویر و ... باشد. 2 ورودی میکروفون با جک 3.5 میلی متری برای این محصول در نظر گرفته شده که می توانید 2 منبع جداگانه صوتی به میکسر وصل کنید و صدا را به تصویر اضافه کنید. 1 خروجی هدفون هم برای اتصال هدفون در نظر گرفته شده.

بلک مجیک Atem Mini Extreme علاوه بر این ها یک قابلیت جذاب دیگر دارد و آن قابلیت اتصال به اینترنت موبایل گوشی و تبلت است. یعنی می توانید به صورت مستقیم از اینترنت 5G یا 4G گوشی خود استفاده کنید. راه دیگر اتصال به اینترنت استفاده از پورت LAN Ethernet است که این پورت قابلیت استریم مستقیم و بدون نیاز به کامپیوتر تحت پروتکل RTMP را فراهم کرده است.

 

مدل ATEM Mini Extreme شامل 4 کلید upstream chroma است و این مورد به مشتریان امکان می دهد مجموعه های مجازی هیجان انگیزی بسازند. با داشتن 4 کلید مستقل chroma، مشتریان برای هر دوربین یک کلید دریافت می کنند تا بتوانند یک مجموعه مجازی برای حداکثر 4 دوربین بسازند. با استفاده از ATEM Mini Extreme ، مشتریان 8 ورودی HDMI دارند ، 4 ورودی برای دوربین و 4 تای دیگر را می توان برای پس زمینه های ارائه شده به یک کامپیوتر مجموعه مجازی متصل کرد.

هنگام انجام تولیدات زنده بزرگتر با چندین دوربین، دیدن همه منابع ویدیویی آن ها همزمان در یک مانیتور بسیار مفید است. مدل ATEM Mini Extreme شامل یک نمایشگر چند منظوره حرفه ای است که به شما امکان می دهد مشتریان تمام ورودی های ویدئو، پیش نمایش و برنامه را در یک تلویزیون یا مانیتور HDMI مشاهده کنند. هر نمای دوربین شامل نشانگرهای شمارش است تا مشتریان از زمان روشن بودن هر منبع مطلع شوند و همچنین هر نمای دارای برچسب ها و کنتورهای صوتی سفارشی است. به علاوه مدل های ATEM Mini Extreme به مشتریان امکان انتخاب حداکثر 16 custom views را می دهند. Multiview حتی شامل وضعیت برای ضبط ، استریم و میکسر صوتی است.

 

مشخصات کلی میکسر بلک مجیک ATEM Mini Extreme

  • دارای 8 ورودی HDMI با پشتیبانی از رزولوشن 1080p60
  • پشتیبانی از استریم از طریق Ethernet یا تلفن های همراه از طریق USB
  • اتصال به تلفن های 5G یا 4G برای استریم از راه دور تلفن همراه
  • ضبط در فلش دیسک های USB  با کدک H.264
  • دو ورودی صدا با جک 3.5 میلی متری
  • شامل کنترل نرم افزار رایگان ATEM برای مک و ویندوز
  • رسانه داخلی برای 20 گرافیک RGBA برای عناوین ، صفحه های باز و لوگو.
  • 4 کلید upstream ATEM Advanced Chroma برای کار روی صفحه سبز / آبی.
  • 2 DVE مستقل به علاوه SuperSource با 4 DVE اضافی.
  • 16 multiview برای نظارت بر همه دوربین ها ، ضبط و وضعیت استریم.
  • قابلیت استریم مستقیم و بدون نیاز به کامپیوتر تحت پروتکل RTMP

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی