بررسی تخصصی محصولات بلک مجیک

معرفی و بررسی تخصصی محصولات Blackmagic Design

معرفی و بررسی تخصصی محصولات Blackmagic Design

بررسی تخصصی محصولات بلک مجیک

در این بلاگ قصد داریم تا انواع محصولات بلک مجیک را به صورت تخصصی بررسی کنیم. این محصولات شامل انواع مبدل مینی و میکرو کانورتور ، میکسر سوئیچر تصویر ، انواع رکوردر تصویری ، کارت کپچر و تدوین و پخش ، تجهیزات لایو استریم ، مانیتورهای صدا و تصویر ، دوربین های فیلمبرداری و ... می باشد. سعی می کنیم با معرفی و بررسی تخصصی محصولات Black magic کمکی هرچند کوچک به همکاران و هموطنان ایرانی خود ارائه دهیم.

وب پرزنتر بلک مجیک مدل Web Presenter HD

بررسی وب پرزنتر بلک مجیک

وب پرزنتر بلک مجیک از سری محصولات تخصصی استریمینگ است. محصول جدید بلک مجیک تحت عنوان Web Presenter HD مانند سایر محصولات این شرکت از خانواده وب پرزنتر یک دستگاه تخصصی مخصوص استریمین و پخش زنده است. از ویژگی های اصلی این محصول می توان به برخورداری از ورودی 12G SDI ، رابط LAN جهت اتصال کابل شبکه و استریم مستقیم بدون نیاز به کامپیوتر ، تامین اینترنت دستگاه توسط گوشی موبایل و پشتیبانی از تصاویر ورودی 4K و استریم با کیفیت 1080p است. در ویدئوی زیر می توانید توضیح کوتاهی از این محصول ببینید.


دریافت

  • ویدئو مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی